Product:
fireprotection - de onderneming staat in voor het ontwerpen, realiseren , installeren en onderhouden van hydraulische brandblussystemen.
Deze systemen worden geïnstalleerd in kantoorgebouwen, utility en industriële sites.
De onderneming kent een ongelofelijk sterke groei en wil daar volledig op inzetten. De nieuwe
business Development Manager
springt samen met hen op de trein en zal het peloton aanvoeren!
Je bouwt een stevig
netwerk
uit in de
brandbeveiligingsmarkt
waar je inzet op het binnenhalen van projecten en klanten (uitbreiding van portefeuille).
Je
informeert
jouw klanten op basis van jouw expertise rond prijzen, technieken, ...
nieuwe prijsaanvragen
worden door jou verwerkt, je stelt gedetailleerde offertes op en houdt hier rekening met vereisten van klanten.
Juridisch:
je ziet er op toe dat projecten voldoen aan geldende wetgeving, voorschriften en normen op het gebied van brandbeveiliging.
Je werkt intensief samen met
projectleiders
die instaan voor de installatie en onderhoud.
Jouw profiel
Stevige bachelor of master in een relevante
technische
richting: bouwkunde, elektromechanica, ...
Een sterke
commerciële ingesteldheid,
waar bij jouw technische kennis wordt ingezet als adviserende rol naar onze klanten.
Je hebt
relevante ervaring
in een ofwel technische functie (bij voorkeur in brandbeveiliging) of commerciële functie in technische dienstverlening (of beiden).
Administratief
: je verwerkt aanvragen, maakt offertes, volgt nationale en lokale wet- en regelgevingen op, en doet dat met veel precisie.
Interesse
in de wereld van brandbeveiligingssystemen, sprinklerinstallaties, ... met de intentie een stevige expertise op te bouwen.
Het commerciële voorstel uitwerken
Samen met de klant de voorwaarden van de verkoopovereenkomst of de prijsraming overeenkomen
Het plan voor klantenwerving ontwerpen en de klantbezoeken plannen
De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren
Een vooruitgangstraject voorstellen
Klanten: Kleine en middelgrote ondernemingen (kmo's)
De klantenwerving administratief opvolgen en het team informeren
Klanten: Groepen, grote ondernemingen
Klanten: Bedrijven
Klanten: Key accounts
Een bijdrage leveren aan de commerciële en marketingstrategie van de onderneming
Commerciële acties uitvoeren tijdens evenementen
De bestelling (beschikbaarheid van producten, leveringstermijn, behandeling van klachten, ...) en de klanten (getrouwheidsacties, tevredenheidsenquêtes, aanmaningen, ...) opvolgen
Aanbod
Je bent verantwoordelijk voor het commerciële apparaat van de onderneming en krijgt hier het vertrouwen maar ook de zelfstandigheid om je job perfect te kunnen uitoefenen.
Zeer competitieve verloning - waarbij rekening wordt gehouden met opleidingsniveau, ervaring, ...
aanvullende voordelen.
Opleidingsmogelijkheden: vooral om jouw expertise tot het maximum te kunnen opwaarderen.
personeelsactiviteiten
om het teamgevoel aan te sterken.
Heb je interesse of wil je graag meer informatie? Contacteer Lies van Red Poppy: 0470 70 30 24 of lies@redpoppy.be